2009-07-08
 13:17:36

hahahahhaha alltså

jag tror nog att jag seriöst går i taket av skratt




Asgrymt att inte våga skriva sitt namn i en kommentar med sina egna åsikter, bara för människan är för feg för
att visa sina egna åsikter? ;)

haha, jag glider ju verkligen igenom livet på min pappas bekostnad ;) verkligen,
vi ska nämnligen hänga på sannas familj till hawaii där vi har en lyxvilla.
fast egenligen så är det ju så att jag lever på mitt studiebidrag.
och vad fan har min ekomoni med saken att göra att jag tyckte att hennes påhopp
på sanna var grymt patetiskt och underhållande? :)

jag undrar vem som är skadad i huvudet här alltså, den som kommenterar bloggar anonymt med kommentarer
om att jag inte vågar stå för mina åsikter och sedan inte själv skriver namn?
hm, någon har inte alla hästar i stallet tror jag, schizofren, dubbelmoral?
vad felet är kan jag inte riktigt sätta fingret på, men jag hoppas för personens skull att den kommer
få hjälp med sina problem inom snar framtid, eller iaf skaffar ett liv =)

och om kommentarer om min musiksmak säger jag bara;
smaken är som baken, DELAD!
(och förresten så är varken skid row eller guns n roses glam)
;)

NÅGON SOM HAR FÖR MYCKET FRITID OCH FÖR LITE HJÄRNA!


haha
PUBLICERAT: 2009-07-08, 16:20:34

du har väl minst lika lite liv om du orkar sitta och skriva allt det där ^^ det är ju samma sak, dubbelmoralen ligger ju mest på din sida isåfall...


Anonym
PUBLICERAT: 2009-07-08, 16:35:16

orka!!!!!!!!!!!!! /sanna banan!

vadå lisa är du både glammare och emo?????????? :O


Anonym
PUBLICERAT: 2009-07-08, 16:51:10

är det inte meningen att man ska skriva vad man tycker i sin blogg? :D


22131232131231231232132112111112222121213213213214546587697
PUBLICERAT: 2009-07-09, 01:32:07

" eller iaf skaffar ett liv =) " är det jag som ska skaffa ett liv? att skaffa blogg är ju typ det man gör när man inte har nått roligare att göra med sitt liv. du verkar ju ha så lite till liv att du börjat blogga om andras liv. (Y) "NÅGON SOM HAR FÖR MYCKET FRITID OCH FÖR LITE HJÄRNA" antar att du menade dig själv där? eftersom att din fritid måste till 99% bestå utav att skriva massa intresanta saker på denna blogg. ser fram emot nästa blogg-inlägg om att en omogen människa har skrivit i din blogg och att det är skrattretande och blablabla, det gamla vanliga du vet :) ;)


3
PUBLICERAT: 2009-07-09, 02:17:54

3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: