2010-08-27
 15:51:02

black leather, i'm gonna wear it anywere

Brukar du komma i tid: ja det brukar jag göra, men ibland händer det ju att man kommer försent haha
Vad hade du i din mun senast: ett tuggummi
Har du en bra kondition: HAHA! nej verkligen inte
Hur lång är du: 167 skulle jag kunna tänka mig
Hur känner du dig just nu: pepp&duschsugen
Hur upplever du dig själv som person: haha jag vet inte
Vanligaste färg på dina kläder: svart, vitt&rött typ
Kan du laga mat: jadå, beror på vad det är
Vad jobbar du med/pluggar du: på handelsprogammet
Vad har du på dig just nu: strumpbyxor, kisslinne
Har du någon fobi: spindlar&getingar
Hade du en bra kväll igår: jodå den var väl som alla andra vardagskvällar, te&satc
Vilket är ditt senaste inköp: tamponger
Din favoritdryck på morgonen: te
Vilken tid gick du upp idag:
06,55
Var fick du dina senaste pengar ifrån: pensionsbolagen
Har du sovit i din egen säng inatt: japp det har jag
Vad hade du sönder senast: hm det vet jag inte
Senaste alkoholintag: öl tror jag det var
Har du haft mörkt hår: har det nu
Är du morgonpigg: haha nej verkligen inte, är en riktig segbulle på morronen
Vem snackade du med senast: min lillepluttisbror
Stjärntecken: firre
Varm favoritdricka: te med smak beroende på vad jag är sugen på
Favoritdricka då du är riktigt törstig: vatten
Alkoholhaltig favoritdricka: öl, jägermeister och aurora vinet
När gjorde du senast något riktigt dumt: jadu det vet jag inte, händer väl titt som tätt
När hånglade du senast: för ungefär en timme sedan
Saknar du någon just nu: japp
Hur ofta loggar du in på lunarstorm: haha aldrig längre
Gillar du dokumentärer: det beror helt på vad de handlar om
Vilka språk kan du prata: svenska, engelska
När fikade du senast: dunnoooo
Vad ska man göra för att få din irriterad (förbannad): haha beror på, ibland räcker minsta lilla
Senaste sedda film: beethoven tror jag
Senaste impulsköp: mina svarta pumps
Bästa promenad: finns många bra promenader jag haft
Favoritskor:
hm, olika från dag till dag, idag är det mcbootsen
Bästa Fyllekäket: gyros kebabtallrik
Dansar helst till: dansar helst inte xd
Favoritprodukt på apoteket:
allegitabletter
Har du haft sex med någon av ditt egna kön: haha nej och inte kommer det inträffa heller
Kär: japp det är jag!
Varit i Polen: nej det har jag ikke
Hur gammal var din mamma då hon födde dig: 32
Vill du ha/har du barn: ja någongång i framtiden kanske man kan trycka fram en knodd
Tittade du på tecknat då du var liten: jaaaaa! scoooby dooooooby dooooo <3
Vad var den senaste musik du lyssnade på: joan jett and the heartbreakers
Vad är det bästa med dig: inte den blekaste,
Vad är det sämsta med dig: har ett galet temprament ibland kanske, jag vet inte
Hur var du som barn: rätt konstig tror jag haha
Har du bra kontakt med din familj: ja det tycker jag
När hånglade du med en kille för första gången: HAHA i femman tror jag
Har du varit kär: japp
Hur långt var/är ditt hittills längsta förhållande: det jag har nu, 1,1 år
Hur stora fötter har du: 37-38
När var du riktigt full senast: på jonathans landställe i somras
När ångrade du senast något du gjort på fyllan: finns nog en del haha.
Följer du någon TV-serie: true blood, satc och desperate housewives
Vad gjorde du nyårsafton 1999: var med familjen antar jag
Vilken roll har du i skolan: vet inte haha
Vill du gifta dig: kanske, det vet man aldrig
Brukar du bada på sommaren: jaaaaaa
Gillar du Parmesan:
ja det är gott
Vad heter din bästa vän: sanna
Vad är det de första du gör på morgonen(skoldag): snooooozar och sedan går på toa
Vad är det de första du gör på morgonen (ledig dag): går på toa
Vad är det de sista du gör innan du somnar: ställer klockan och läser
Vad äter du oftast till lunch: skollunch, annars blir det frukost som lunch
När åt du kött senast: idag
När besökte du ett gym senast: hhahahahhaha jadu, det minns jag inte ens
Äger du en cykel: ja, min fina gamla faran
Höger-eller vänsterhänt: hoeger
Favoritgodis: sura bläckfiskar och lakrits, mörk choklad&vit choklad.. listan kan göras lång
Vad sa du senast: okej hejdå
Fisk eller badkruka: fisk i en badkruka haha
Hur många kuddar sover du med: fyra stycken!
Favoritväder: sommar, sol och litelite blåst
Vem är viktigast för dig: finns många som är viktigaste för mig
Bästa film: dirty dancing, natural born killer och sedan massa fler
Tror du på liv på andra planeter: jag vet inte, orkar inte tänka på sånt där
Kommer du ihåg din första kärlek: njaej
Älskar du henne/honom fortfarande: haha nej
Har du några homosexuella vänner: inte vad jag vet om
Tror du på mirakel: ja det gör jag
Tror du på att de är möjligt att vara trogen för alltid: ja varför skulle det inte vara möjligt?
Ser du på kärleken som ett misstag: vekligen inte
Hur många barn vill du ha då du blir stor: två stycken, max tre
Bio eller promenad: beror på vilket humör jag är på
Är di kittlig: haha ja, för mycket för kittlarens bästa
Snarkar du: inte vad jag vet xd när jag är förkyld gör jag det
Rädd för insekter: ja fyfan ja, spindlar, tvestjärtar, getingar och flygande röda kryp </3
Vad vill du jobba med: någonting med korta dagar och superlön och såklart roligt
Chips, morötter eller godis: chips&godis
Pizza eller hamburgare: beror på
Skriver du dagbok: nej men jag gjorde förr
Har du någon flickvän/pojkvän: ja, jonathanfisen!
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? har i naveln, och håller på att planera min första tatoooo
Vilken hand håller du gaffeln i: höger
Hur många syskon har du: en broder
Vad är du mest rädd för: att förlora dom jag älskar&spindlar
Vilket gymnasieprogram går du: handelsprogrammet med turisminriktning
Brukar du sola: på sommaren ja
Vad gör du om du får hicka: håller andan

Tio första
- Första bästa kompis:
ingrid tror jah
- Första bil: en sådan har jag ingen
- Första kärlek: minns inte
- Första husdjur: hund!
- Första semester: italien med pappa!
- Första jobb: sibylla
- Första köpta skivan: ingen aning haha lär väl vart spice girls
- Första Piercing: öronen, men annars naveln
- Första konsert: den första riktiga var w.a.s.p. 2006

Nio sista
- Sista alkoholdrycken:
öl
- Sista bilfärden: affären med pappa eller nått
- Sista film du såg: beethoven
- Sista ringda telefonsamtal: sanna imorse
- Sista bubbelbadet: hemma hos danni någongång
- Sista kyss: nyss
- Sista gången du grät: vet inte
- Sista måltiden: lunch i skolan

Åtta har du någonsin
- Dejtat en av dina bästa kompisar:
nej det har jag inte
- Blivit arresterad: nej
- Blivit kär vid första ögonkastet: ja typ
- Fått ditt hjärta krossat: jodå
- Sagt att du älskar någon utan att mena de: nej
- Haft en one night stand: jo
- Busringt till någon: haha jaaaaaaa!

Sju saker du har på dig
1.
strumpbyxor
2. kjol
3. kisslinne
4. trosa
5. ring
6. BH
7. örhänge

Sex saker du har gjort idag
1.
varit i skolan
2. träffat jonathan
3. gjort denna bajs
4. cyklat
5. lyssnat på musik
6. klätt ut mig till burkdam

Fem favoritsaker
1.
mobilen
2. mp3
3. garderoben
4. skor
5. plånboken

Tre val
- Tacos eller Pizza:
tacos
- Öl eller vin:
öl
- Idol eller Let's dance: let's dance

Två saker att göra innan du dör
1.
skaffa barn
2. rest jorden runt!

En sak du ångrar
1.
ingen aning!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: