2010-12-06
 16:54:15

DAG 1

OM MIG

Mitt namn är Lisa Stina Josefin Matsson Kolbe (superlångt namn jag vet, har även ett gårdsnamn
skrivet som mitt, Gånors är det).
Den 21 februari 1992 tyckte jag att det var dags att komma ut i riktiga världen, and so i did.
men inte fan hade jag bråttom inte, åkte in på natten den 20e och tittade fram 9.04 morgonen
den 21a.

Jag föddes med kolsvart hår som senare blev platinablondt (?) och sedan en brunfärg
jag inte minns hur såg ut då jag har haft färgat hår sedan jag gick i trean (mellanstadiet alltså)
Mina ögon är blåa och är något av det jag gillar mest av min egna kropp, p.g.a de naturligt
långa ögonfransar som jag har fått.



Som person skulle jag beskriva mig själv som omtänksam och envis haha!
jag kan bli väldigt sur och irriterrad när saker inte går som jag vill, går det helt
åt pipsvängen kan jag sitta och storböla över minsta lilla i flera timmar (t.ex.
när jag inte hittade min bikini för någon vecka sedan blev jag helt hysterisk och letade
i över två timmar samtidigt som jag grät, vilken syn).

Jag bryr mig väldigt mycket om mina närmaste och vill helst göra allting i min makt för att få de
att må bra, men som alla vet kan man inte alltid göra allt man vill.
Jag har även en väldigt splittrad socialitet, då jag kan gå ifrån blyg som f-n till att prata som om det
var den sista dagen på denna jord. mycket märkligt det dära.

Mina intressen är kort sagt musik, kompisar och andra roligheter.
Jag försöker mig på konsten att spela gitarr och jag önskar att jag någon gång kommer få tillräckligt
med tid att verkligen kunna fokusera mer på det eftersom jag numera måste prioritera andra saker
såsom skolan.
Min musikstil är mycket bred, jag kan acceptera den mesta musiken bara det inte är UNTS-UNTS musik
som verkligen skär i mitt hjärta att höra.
Men mina musikfavoriter är W.a.s.p. och andra band inom samma genre.

tack och hej



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: