2010-12-15
 20:04:13

DAG 6 - MIN DAG

Ja, min dag har inte alls varit så innehålls rik kan jag först och främst meddela!
vaknade sjukt seg som vanligt imorse vid tio i sju tiden, jag brukar oftast dra upp vid sju
men nu vad jag så trött att jag tänkte att klockan var tio över istället för tio i (!?) jaja nåväl.

hade debatt på engelskan om nå miljögrej och jag tyckte vi skötte oss ganksa bra trots att vi
hade sjukt svårt att få fram vad vi ville ha sagt på ett förståligt sätt haha!
sen blev det dator-lektioner och julpyssel tills vi slutade.
gjorde ett superfint julkort till handelslärarna så nu förväntar jag mig tamigtusan ett MVG++++++. justde.

sen bussade jag hem och grilljerade julskinka och vek tvätt (VUXENPOÄNG). fick även mitt förarbevis till skoterkortet, nu ska jag bara skicka in en bild på mig själv och min underskrift till transportstyrelsen så är det klart (och betala mina tre räkningar som jag har, men det är ovisentligt just nu lalalala).

sen har jag degat här framför datorn och inte gjort ett skit faktiskt.
skönt som tusan att inte ha några speciella måsten alls, jag älskar det.
ja det var väl min dag det.
nu ska jag gå och göra en kopp te, med någon super-azum smak


(tjejen som älskade att leka i photoshop 2008)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: