2010-01-18
 16:27:32

BLÖ

äntligen har jag dragit tummen ut arselet och börjar jobba med redovisningen
jag har på torsdag, tycker min lärare har jävla stora krav på oss alltså.

- 3 minuters presentation
- ingen information vad vi ska berätta om
- måste kunnas utantill med fåtal stödord
- blablbalbalbla sen var det säkert något mer

men det något mer kan han stoppa upp någonstans där inte solen skiner!

hehehehe nejdå... men ibland undrar jag hur vissa lärare tänker, skulle vilja dyka
in i alla mina lärares huvuden och se vad de tänker och hur de resonerar!!!
skulle varit jävligt intressant tror jag


nu är jag hungrig som en gnu så ska springa till kylen och se vad den har att erbjuda
mig en dag som denna.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: