2010-01-11
 16:17:13

LISTA

Ja nu när jag tänker ska bli back in black snart så
får det åka in en bild på första kvällen jag någonsin hade svart hår.
jävla kontrast det blev den dagen!
vitblondead till svart!
önskar jag hade den där frippan nu, fast med längre hår och lugg då!




Vad heter du?
Lisa Kolbe
I mellannamn? Stina Josefine
Vart bor du? Mora-Dalarna
Trivs du där? beror helt på, inte nu när det är kallt!
Brukar du läsa horoskop? nja, om jag har lust så kanske!
Har du körkort? nej, men snart kanske :D
Äger du några Converseskor? ja, 3st faktiskt
Favoritdjur? katt&hund
Vad spenderar du dina pengar på? resor och kläder I guess
Senaste konserten? EUROPE :D
Festar du mycket? händer väl!
Sprit, cider, vin eller öl? öl
Brukar du bli för full? inte farligt
Antal kuddar i sängen? 5st
Kan du baka bullar? självklart kan jag det! jag är bara för lat så kanelbullar serveras ungefär var tredje år!
Har du varit med i scouterna? HAHA! ja tror jag var med en vecka men tyckte det SÖG!
Bläck eller blyerts? beror på vad man ska skriva på!
McDonald’s eller Burger King? burger king!!!!!!!!!!!!!!!
Är du allergiskt mot något? hästar, pollen och gräs
Äger du ett busskort? jajamänsan, ett förbannat dyrt ett också!
Dricker du blå, grön eller röd mjölk? grön, men röd ibland eftersom bara jag dricker grön i min family
Hur ser du ut idag? som jag gör i skolan, muppig och risig
Har du haft sex idag? nej
Nästa mål i ditt liv? städa mitt rum...... har intalat mig i 4 timmar att göra det nu
Vad såg du senast på tv? minns inte, kollar aldrig på tv
Hur svarar du i mobilen? hallå, eller, Lisa
Vem ringde du senast? jonathan
Vad sa den du ringde? godmorgon typ
Antal timmar sömn inatt? 7 kankse
Vad innehåller din favoritnattmacka? hmm.. antingen en traditionell ostmacka eller en macka med skinka, creme fraise och citronpeppar :G:G:G:G

Har Du Någonsin…

Bråkat med ditt husdjur: haha OM jag har, riktigt CATfight hahhaa
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: nej det tror jag då inte!
Är du ensam nu: japp, jag och mister David Lee Roth
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta: antingen dåliga radioskitlåtar eller om jag hör någon snabbt som någon t.ex. nynnar på eller senaste låten jag lyssnade på.
Vill du gifta dig: någongång lär jag väl vilja kanske.
Vill du ha barn: inte nu iallafall!!

Favorit…

Rum i huset: mitt rum
Typ av musik: heavy metal yeah \m/ haha
Månad: juni, juli och augusti!
Sten: vadå favorit sten? hahaha

De senaste 48 timmarna, har du…

Gråtit: nej, eller jo när jag hosta en gång igår kväll
Köpt någonting: ja mitt fucking dyra busskort :(
Varit sjuk:
Sjungit: haha jag sjunger jämt när jag är ensam
Sagt “Jag Älskar Dig”: ja ♥
Velat säga till några att du älskar dem: nepp :)
Träffat nån ny person: nej
Saknat någon: ja jonathanenpannen
Kramat någon: ja

Senaste…

Låt du hörde: unchained med van halen
Film du såg: vet inte, tror det var någon dålig skräckis
Drink du köpte: köper inte drinkar då jag är fjuttliten än
Sak du stal: stjäl inte.
Mat du åt: makaroner med ostsås
Gången du åt en korv: höll på att skriva; smakade på jonathans korv efter europe hhahhaa!
men sant, smakade på VARMKORVEN han KÖPTE! hahaha

Första…

Första bästa kompis: johan
Första inhandlade skiva: a-teens eller aqua tror ja
Första förälskelse: hmm
Första begravning: farmor
Första piercing/tatuering: öronen
Första fiende: Hhaha venne

Senaste…

Senaste människa du slog: jonathan antar ja :D
Senaste stora bussresa: hem från sthlm ganska nyligen
Senaste dusch: igåååreeee
Senaste irritation: nyss eftersom min näsa vägrar sluta snora
Senaste glass: en päronsplitt strax :G
Senaste skjortan du haft på dig: min jeansskjorta!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: