2010-01-21
 17:31:09

YES

ÅÅÅÅÅHH VAD JAG HAR ROLIGT :D

Matvanor:

Bästa maträtt? taaacooozz
Bästa dryck? coca cola eller te
Hat dryck och maträtt? pölsa och hallon-lakritsläsk&havremjölk
Bästa alkoholdryck? öl
Använder du smör på smörgåsen? haha såklart jag gör?
Smågodis eller färdiga påsar? smågodiiiisiisisis
Favoritglass? pistage och det skulle tydligen bli fetstilt

Shoppingvanor:

Hur mycket shoppar du för varje månad? mitt studiebidrag, eller resor kallas väl inte shopping :P
Har du mer skor än kläder? om det vore så väl tänkte jag säga
Favoritplagg? mjukisbyxorna tror ja, så jävla sköna
Hatplagg? vet inte

Arbete, utbildning:

Jobbar eller pluggar du? pluggish
Vad vill du bli? makeup artist för tillfället
Trivs du med ditt jobb/din utbildning? jodå den duger
Är lönen viktigast? nej

Boende:

Lägenhet eller hus? hus
Framtidsplaner med boende? ingen aning faktiskt, sthlm i think!
Litet eller jättestort? lagomt såklart
Drömboende? vid havet och nära stan
Landet eller mitt i stan? beror på faktiskt
Mysigt eller sterilt? mysigt

Lite allt möjligt:

Har du barn? nej xd
Är otrohet okej? nej verkligen inte
Älskar du någon? ja det gör jag
Betyder familjen mycket för dig? självklart gör den det!
Är du lojal? tycker jag väl
Tycker du om att dricka dig full? alltså, det beror på vad som menas med full?
Hemmafest eller krogen? hemmafest eftersom jag inte varit på krogen :P


HAHAH AVSLUTAR MED ROLIGA PICS :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: