2010-05-31
 16:08:38

HEY BOYS, MISS MAGIC IS BACK

hade en helt awesome helg, värd som fan!
även torsdagen var väldigt trevlig då jag äntligen fick gå ner och möta min man på tågstationen.
&efter att jag mött upp honom så gick vi upp till willys och köpte glass och socialicerade med herr
grannas.
jag tror det är omöjligt att sakna någon så mycket som jag alltid saknar min make under veckodagarna!
bajs på att stockholm ligger långt ner.
iaf.

fredag: skitseg i skolan, typ ruttnar runt där och somnar samtidigt som jag går. cykla hem, åka till malung
på testamentmöte en timme, sen hem igen. käkade superawesome grekisk sallad ifrån nya pizzerian i noret.
jonathans satsade högt med en kebabpizza som han smällde i sig, hela.
sedan dusch för att inte lukta usch& sedan tog jag&jonathan gamla bettan (som förövrigt kallas döda bettan nu,
eftersom hon är trasig </3) och cyklade till willys för att handla lite, där mötte vi sarah, ellan, simon&linus som vi
satt med i kanske tre minuter.
sedan cyklade vi till färnäs och upptäckte att festhållaren inte var hemma. men vi gick in ändå. kändes
fett konsigt, som om vi gjorde inbrott haha
sen kom grannas iaf och vi kände oss inte som inbrottstjuvar längre.
efter typ 2 timmar ringde min goda vän särah älthän och ville komma och socialicera med oss, så jag gick och mötte henne och var sjukt självsäker på att jag skulle hitta henne direkt, typ en halvtimme senare...
ingen sarah, sen efter tag hör jag henne vråla någonstnas och typ kutar efter ljudet hahhaha
jonathan och grannas är kära i varandra jämt när dom ses, och kan inte slita sig från varandra.
så jag och sarah satt ensamma på han rum och spelade jag har aldrig.
sen kom galet drygt folk så vi  drog

lördag: sov sov sov. sedan åkte vi ner på balen med sarah och kollade på när min älskade
danni kom! och jävlar var fin hon var (bilder kommer sen)
hem och kollade på Orphan, sjukligt bra skräckis alltså. helt galen

söndag: som vanligt så suger söndagar, jonathan åkte hem och min cykel paja.



kommer kännas konstigt utan en konstig danni i skolan sen



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: