2010-05-04
 18:44:25

i know as much, i just want you

ja här jävlar händer det grejer, priset för aktivaste bloggen går då till mig!
skolan är pain in the as och jag orkant tänka på annat än
sängen och mat just nu haha så jävla roligt liv jag lever!

sen är det ju så jävla roligt att typ hela sverige har sol, utom mora.
regnar och snöar blandat om, i maj.
va äre för jävla skit.
fan

tur man har några få grejer som håller humöret och orken uppe iaf
  • 35 dagar kvar tills man sitter på tåget till sweden rock!!!!!!!!!!
  • jag får träffa min man på helgerna och då är det ZERO plugg
  • 31 dagar kvar tills sista skoldagen och dannis student
  • 80-tals festen som sarah langar den 13-14-15-16 maj (någon av de dagarna!


langar bra sommarpepp låt!



over and out
puss och kram skumbanan
puss och kram syns på stan
see you later alligator
bajbaj



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: