2010-11-14
 20:55:01

wild night, hot&crazy days

åker snart hem till sanna-snus och har sleep-over där!
känns väldigt mellanstadieanda då hennes mamma kommer och hämtar
mig här hemma snart och jag har pymanesen nedpackad redan :D
haha!


Satanja
PUBLICERAT: 2010-11-14, 21:29:59 | URL: http://satanja.se

Ännu en rockblogg! Fan vad jag har tur idag då...! :D Keep it up! btw, kika in i min blogg. tror du hade gillat den :) är nämligen rockfotograf och har plåtat allt från små osignade lokala band till några av världens största rocklegender. Bilder och backstageskvaller dyker upp titt som tätt varvat med mitt liv och lite foto, musik och stil... check it out och lägg till mig i bloglovin om det passar damen! ;) Kram!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: