2010-10-07
 21:28:42

they say, this is the city, the city of angles but all i see's dead wings

är super-trött i hela kroppen nu! har storstädat hela dagen, och innan dess var jag på praktiken (JC) och där går man runt och plockar, flyttar, viker bär och har sig hela dagen (men ack så jag trivs).
Har hunnit med otroligt mycket, städade båda toaletterna, mitt rum, vardagsrummet (som lille molle hade bajsat i -.-) och sedan så tvättade jag min matta, sängkläder och handdukar som jag bytt ut.
Jag vädrade även mitt täcke och mina kuddar och dammsög alla rum. PUH!

nu ligger jag i sängen och kollar på top model och äter müsli, gottgottigottgott
imorgon kommer min älskade jonathan äntligen till mig, mysmysmys!




Anonym
PUBLICERAT: 2010-10-11, 16:43:47

alltså du städar fan jämt lisa XD / sanna



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: