2010-09-13
 22:29:45

jag känner hopp

Visste du ..
att jag vill ha - helg, vill ha helg så fruktansvärt mycket
att min senaste kyss - torsdags
att jag lyssnar mest på -  musik
att jag pratar - svenska
att jag inte gillar - skolans pyttipanna och lös äggula
att min första riktiga kyss - blöt och slibbig
att jag avskyr när folk snackar - bajs
att kärlek är - väldigt blandat, alldeles underbart men ändå fruktansvärt
att jag gillar att - jonathan
att jag aldrig kommer att - heta lisa
att jag är hemligt förälskad i - inte hemligt
att sist jag grät var - idag
att min mobiltelefon är -  röd&vit
att när jag vaknar på morgonen - är jag en zombie
att innan jag går och lägger mig - läser eller kollar någon serie
att idag har jag - ledsen, sårad, hoppfull, förtvivlad, förstörd, lycklig, allt nästan
att jag just nu tänker på - att lågan kommer att flamma upp igen om vi kämpar med att hålla igång glöden
att i kväll ska jag -  sova som en stock
att i morgon kommer jag - gå till skolan och sen städa rummet
att jag hoppas - att helgen kommer gå som jag vill att den ska

Har du:
Någon som förstår dig? ja, och det är jag tacksam för
Någon som du saknar? ja
Någon som du hatar? ja
Vem kramade dig senast? pappa
Vem pussade dig senast? sanna tror ja
Vem ringde dig senast? jonathan
Vem ringde du senast? jonathan
Vem var hemma hos dig senast? grannas
Vem var du hemma hos senast? sanna
Har du några kärleksproblem? orkar inte
Har du pratat med någon idag? ja
Har du gråtit idag? ja det har jag, floder
Har du skrattat idag? inte mycket

Jag:
Är singel? komplicerat
Svär ofta? ja
Sjunger i duschen? joooda
Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? beror på summan liksom
Skrattar åt dina egna skämt? jaaa
Skulle göra plastikoperation och det var ofarligt och gratis? tror inte det

Har du:
piercingar? navel och öron
Syskon?  en lillebroder
Jobb? tjänar inget på det
För många vänner? min vänskapskrets är perfekt
Rymt hemifrån? när jag var liten
Färgat håret? ända sedan jag gick i lill-trean
Bra självförtroende? det pendlar
Sagt "jag älskar dig" till någon? ja
Varit kär? ja
Gjort något olagligt? vem har inte haha
Somnat i skolan? oberäknerliga
Brutit ett ben? neej
Tappat bort mig i min hemstad? ja konstigt nog
Sett en fallande stjärna och önskat? nej
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? fleeera gånger
Smugit ut utan lov? vem har inte?
En hemlighet som ingen annan vet? har en del
Sovit en hel dag? japp
Somnat gråtande? japp
Hånglat med två personer eller mer på en kväll? ja
Blivit generad inför folk? jajamensan
Varit kär i någon utan att säga det till personen? ja
Ätit musslor? gottgottgott
Varit på en festival? jaaaaaaaaa!
Haft ett förhållande i under en månad? låg/mellanstadiet haha
Blivit kallad player? japp
Färgat ditt hår svart? ja det ska få föreställa svart nu

Vad:
Längtar du till mest just nu? helgen
Ska du göra i helgen? åka till jonathan och reda ut saker och ting
Har du för kläder på dig? trosor, sockor, tisha och pyjamasbrallor
Gjorde du igår? var bakfull
Ska du göra i sommar? planera vidareutbildning osvosv
Åt du senast? knäckemacka med ost, tomat och örtsalt
Har du för mobil? sony ericsson wwwwwnått
köpte du senast? donken
Skulle du gjort om du såg ett lik i skogen? ingen aning, fått panik troligen

Vem/vilka:
Slog du senast? ett slibb på wasa som trodde han fick ta på min rumpa
Fick du sms från senast? jonathan
Pratade du med? broder
Skulle du kunna göra allt för? min familj, sanna&jonathan
Kan du lita på mest? sanna
Vet mest om dig? sanna
Sov du tillsammans med senast? sanna

Allmänt:
Har du pussat en groda? blä ja
Kan du hjula? nej xd
Biter du på naglarna? mer nagelbanden och fingrarna
Är du EMO? som fan
Vad skulle du göra om du vann en miljon? shoppa aset av mig
Skulle du kunna hoppa fallskärm? nej är höjdrädd som få
Har du sjungit inför publik? japp
Följer du mode? som fan
Är du hungrig? nej
Är du blyg? nja ibland är jag det



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: