2011-04-11
 21:43:12

hej jag har tråkigt

BRUKAR DU:
Peta dig i näsan:
ingenting jag har som fritidsaktivitet direkt
Titta på dig själv i spegeln: ja annars vore det hemskt för omvärlden
Skrika: ja det händer väl det också
Sova: ja, skulle jag få välja skulle jag sova nästan jämt. att sova är underskattat
Ha ångest: jo
Skada dig själv med flit: har gjort, men inte längre
Ta mediciner du inte borde ta: inte vad jag vet om, kanske om läkare har skrivit ut fel
Vilja dö: nej
Drömma mardrömmar: ja, sju av tio är väl det.
Ta droger: nej det brukar jag inte göra, eller ska man räkna med alkohol som drog så ja.
Försöka vara annorlunda: alltså, jag tycker inte att jag är annorlunda eftersom jag bara är mig själv.
Klä dig i svart: ja, då svart är en av mina favoritfärger!
Gå till kyrkan: nepp
Gå i skolan: ja
Röka: ja
Ljuga: nej det brukar jag försöka att undvika, men en och annan vit lögn slinker väl ut ibland
Hata folk: nej, jobbigt att gå omkring att känna hat 
Lita på folk: det beror helt på vem det är jag pratar med

VEM:
Saknar du:
sommaren, och den är inte långt härifrån nu
Vill du döda: ingen person, men alla spindlar, getingar och alla andra äckliga småkryp
Rörde dig sist: det var min lille hund Dio (om nu inte frågan var menat mer åt det snuskiga hållet)
Vill du slå: ingen just nu, är inte direkt tjejen som slåss
Kysste dig sist: jonathan
Vill du kittla: haha ja det var en konsig fråga, men sanna är alltid rolig att kittla
Kramade du sist: pappa
Vill du prata med: just nu ingen.
Skrek du på sist: ja det minns jag faktiskt inte.
Vill du vara som: mig själv
Sårade dig sist: jag vet inte
Gjorde dig riktigt glad senast: det är många
Fick du sms från senast: jonathan
Är vackrast på jorden: alla som får mig att må bra

HAR DU:
Tvångstankar:
alltså jag har nog ganska många, men inte någon som jag kommer på nu direkt
Någon fysisk sjukdom:
nej inte som jag vet om
Någon skada: ingen psykisk eller fysisk men i huvudet mitt händer det en hel konstiga grejer som man kanske skulle kunna kalla för skada haha
Färgat håret: japp, och min utväxt börjar bli olycksartad men på torsdag så ryker den!
Brutit några ben: nej det har jag faktiskt inte gjort och det är jag jävligt glad över haha!
Några piercings: öronen och naveln
Egen dator: japp, min älskade lappis <3
Bra självförtroende: går upp och ner, ibland älskar jag mig själv och vissa dagar önskar jag verkligen att jag vore någon annan
Kysst någon: ja
Köpt kondomer: haihei ja
Tagit nakenbilder: DERU!
Sagt jag älskar dig till någon idag: ja
Bjudit ut någon: ja det har jag
Varit kär: ja det har jag
Dumpat någon: japp
Stulit någonting: kan hända
Lämnat landet: ja för semester
Tuttat eld på nått: inte mer än en brasa eller ett ljus!
Gjort något olagligt: ja

HUR:
Går du:
tydligen väldigt fort
Svarar du i telefonen: beror på vem som ringer men oftast "HEJ" eller "hej det är lisa"
Mycket pengar har du: inte mycket nu alltså
Ofta diskar du: inte mer en stekpannan ibland då diskmaskin äger!
Ofta städar du: när det börjar bli kaotiskt
Många stör du dig på: det är svårt att räkna haha
Ofta träffar du din familj: nästan varje dag

 

TROR DU:
Att du kommer bli något:
det har jag ingen aning om, men drömmar har jag
På gud: nej det gör jag inte
På rymdvarelser: jag tror inte på de klassiska aliens men jag tror att det finns fler liv än oss i detta universum
Att folk tycker om dig: ja det jag umgås med och de som står mig nära tror jag väl tycker om mig (annars skulle de kanske inte umgås med mig haha) och om utomstående gör det bryr jag mig faktiskt inte så mycket i eftersom jag inte tänker vara någon annan för att tillfredställa andra
På ett liv efter detta: ja det gör jag
Att fiskar kan tänka: varför skulle inte de kunna tänka om vi kan det?
Att du kommer leva länge: det visar sig helt enkelt


sarah
PUBLICERAT: 2011-04-12, 21:26:46

ja, den är underbar!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: