2011-12-13
 18:25:38

Dag 1: 10 saker du vill göra innan du dör.

En mycket bra fråga, finna otroligt mycket saker jag vill göra innan jag dör.
sen att komma på allting nu bara för att jag ska är ju såklart helt omöjligt, men jag ska försöka kludda ner
det som först ploppar upp i min skalle så here we go typ.


1. åka jorden runt! det hade varit så grymt awesome, jag älskar att resa och vill se varenda hörn utav världen innan jag trillar av pinn (är det så det heter? eller säger man trillar av pinnen?)

2. bli av med min spindelfobi... tänk en värld utan att vara så omänskligt rädd för dessa små äckliga åttabenta djur.
det är så illa att jag ibland ser en helhetsbild utav en fet spindel på näthinnan krypa omkring innan jag ska sova, när det blir så måste jag leta igenom hela rummet efter spindlar eller nät. inte okej

3. bli rik. är väl varenda levande människas önskedröm på denna jord, tänk vad mycket lättare livet hade varit om man var ekonomiskt oberoende... tror jag ska uppfinna någonting så viktigt för mänskligheten som hjulet och bilen har varit, det hade ju varit någonting det!?

4. gå min efterlängtade sminkkurs i stockholm på Make Up Institute, har fantiserat om den kursen i flera år och skulle så gärna vilja gå den och sen jobba med något av det roligaste jag vet, hår och smink.

5. köpa en bengal-katt och en birma-katt, renrasiga. de är så fruktansvärt fina.. prrr

6. köpa ett par christian louboutin pumps. önskedrömmarnas önskedröms-skor typ.

7. lära mig att åka skridskor, det ser så jävla kul ut att kunna glida omkring på isen utan att känna sig som bambi på hal is när man väl är där och känna sig som en misshandlad gammal tant när man är klar med alla vurpor och krockar.

8. flytta till usa

9. skaffa en bättre fantasi kanske också vore någonting då min hjärna är nollställd just nu.

10. uppfinna något piller eller liknande som gör att man inte sväller upp, blöder eller har extrema smärtor när man har mens................. kan vara för att jag har det just nu.



MH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: