2011-12-14
 14:18:00

Dag 2: 9 saker om dig själv.

fantasin flödar som vanligt i min hjärnverksamhet.

1. Dirty dancing är min abosluta favoritfilm som jag troligen sett minst 100 gånger, har haft den som favorit sen jag var liten knodd. helt underbar film, de som inte sett den borde verkligen se den!

2. Jag har ett litet (hmpf..) skoberoende och äger över 30 par skor, av dessa 30 använder jag ungefär
5 stycken utav dem. känns som det är dags att börja chilla på skoinköpen, lär inte hända

3. jag har även en grej för underkläder och älskar att köpa nya, fina underkläder! det gör mig alldeles varm och gosig i hela själen! har så mycket bh:ar och matchande trosor att det är synd om mig nästan.

4. Jag har ingen känsel i huden på min högra fotknöl, det känns fett creepy men kan ändå inte sluta nypa i det!
who knows, kanske det börjar kännas helt plötsligt liksom?

5. Jag har varit totalt platina-blond i ungefär 2-3 års tid, och det har förstört mitt hår.. så nu är
mina toppar alldeles kluvna och torra, och jag har inte fått det där superfina, långa håret jag alltid drömt om.

6. En av mina favoritsysslor är att sträckkolla på serier, jag följer och har kollat slut på så sjukigt
många serier och några av de är skins, true blood, desperate housewives, dexter, gossip girl
the walking dead och heroes.

7. jag kan få världens städryck och städa tills rummet skiner i flera timmar, dammar, putsar och flyttar och
känner mig nästan allmänt besatt. men fint blir det verkligen.

8. jag är en riktig liten tant som gillar att lösa korsord och brodera. alltid på rasterna/luncherna sitter jag med
min tant-kömpis malin och löser korsord och svär över att de är så fruktansvärt svåra..

9. det bästa jag vet är att bli killad på ryggen, sidan och magen, det är så jag skulle kunna döda för den
känslan! det ger mig rysningar enda ner till tårna.


platina blond tjej med sönder blekt hår



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: