2011-02-01
 19:09:06

Mina mål/drömmar/önskningar

ja vart ska jag börja med denna...

jag har väldigt många drömmar och önskningar och väldigt få mål då jag inte vill bli allt för besviken om jag inte får mina drömmar&önskningar i uppfyllelse eller vad man ska skriva.
det jag siktar mot nu är att först och främst att klara av praktiken helskinnad och levande (tappade ett hyllspjut rakt i huvudet idag så vi får väl se hur det blir med helskinnad saken om jag ska fortsätta i denna takt).
och såklart att ta studenten.
efter det har jag inte mycket på tapeten förutom småplaneringar om att sticka till london i fyra veckor och gå en fyra-veckors bartenderkurs eller att gå en tjugo-veckorns intensivkurs för att bli hårstylist och makeup artist.

sen så vill jag ha långt, friskt hår på huvudet och inte ha skivade naglar.


mupp-lisa för ett år sen, typ



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: