2011-02-23
 12:10:37

vem fan é du då?

sitter och lyssnar på när sanna spelar massa roliga klipp på youtube och skrattar som en tok åt det haha.

1. Hur gammal är du om fem år? Då är jag 24 år
2. Vem var den sista du träffade? sannaaaa raskiifnaski 
3. Hur lång är du? 169 kanske, har inte mätt mig sedan sjuan typ!
4. Vilken var den senaste film du sett? Legend of the guardians, sjukt söt film om små ugglor :d
5. Vem ringde du senast? jonaaathaan!
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? till sarah gruddpers och det löd; mohahahhehehee
7. Vad är dagens planer? plugga, plugga och åter igen plugga! och efter det ska jag vika tvätt, helt otroligt spännande liv jag har
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? smsar oftast, men om man måste förklara någonting snabbt ringer jag nästan alltid upp
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? skilda
10. När såg du senast din mamma? snart fyra år sen
11. Vilken ögonfärg har du? blåa
12. När vaknade du idag? 06.50
13. Har du någon gång hittat en katt? japp! har faktiskt haft två stycken hittekatter som båda fick heta kattis och båda fick ungar i pappas säng haha.
14. Vilken är din favoritplats? finns många!
15. Vilken plats föredrar du minst? alla ställen där det är vinter
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? ute och reser och lever livet
17. Vad skrämde dig som barn? morran!!!!!!!
18. Vem fick dig att skratta senast? sanna rask
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? haha sen när finns det en ålder på att äga skivor?
20. Har du stationär eller bärbar dator? bärbar!
21. Sover du med eller utan kläder på dig? med min pymanesbyxa som är rosa med röda hjärtan på och en super oversizad tröja.
22. Hur många kuddar har du i sängen? fyra stycken!
23. Hur många landskap har du bott i? två stycken!
24. Har du någon gång spytt på fyllan? haha ja det skulle man kunna säga
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? strumpor
26. Är du social? det beror på
27. Vilken är din favoritglass? PIGGELIN
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? väldigt väldigt mycket, först och främst köpa en helt ny garderob
29. Tycker du om kinamat? ja det gör jag verkligen
30. Tycker du om kaffe? ja om det är massa mjölk i
31. Vad dricker du till frukost? te
32. Sover du på någon särskild sida? vrider och vänder mig hela tiden!
33. Kan du spela poker? hahaha neeej
34. Tycker du om att mysa? klart jag gör, purrpurrrrpurrr
35. Är du en beroendemänniska? nja, det skulle jag nog inte säga
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? känner och känner, men jag vet väl om någon som gör det
37. Vill du ha barn? ja men definitivt inte på minst tio år
38. Kan du några andra språk än svenska? engelska
39. Har du någonsin åkt ambulans? nej, inte pga att jag gjort illa mig eller osv. (pappa jobbar på ambulansen så har väl fått skjuss någon gång)
40. Föredrar du havet eller en pool? jag gillar både och!
41. Vad spenderar du helst pengar på? kläder och festande
42. Äger du dyra smycken? nej, inte några jag vet om iallafall
43. Har du någon gång testat narkotika? nepp
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? beasås
45. Vem är den roligaste människan du känner? sanna, bara för hon är så jävla konstig hahahha
46. Välj ett ärr på din kropp? öhmöhmhömhömhömhömhööööhm. typ ett på mitt finger
47. Vad har du för ringsignal? någon med led zeppelin, minns inte vilkeen.
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? haha typ från när jag gick i sjuan kankse, typ svarta linnen och såna saker liksom.
49. Flirtar du mycket? det har jag ingen anledning till då jag har pojk hihihiihih
50. Vart togs din profilbild för din blogg? hemma på mitt rum en varm och mysig sommardag innan jag skulle på pymanesparty hos sarah
51. Kan du byta olja på bilen? haha nej jag kan inte ens köra en
52. Har du fått fortkörningsböter? det vore väl konstigt om jag fått det utan körkort
53. Vilken var den senaste bok du läste? fjärde boken i true blood serien
54. Läser du dagstidningen? nepp
55. Prenumererar du på någon veckotidning? nej det gör jag ikke
56. Dansar du i bilen? haha jaaaa
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? bandit rock
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? engelska uppgift typ



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: