2011-02-03
 07:10:38

you and me are going nowere slow baby

Fire Inc. – Nowhere Fast
denna låt gör mig så pepp att jag blir superpepp till och med klockan sju på morgonen, galejt.

sitter iallafall och käka rmin fil med alldeles för mycket socker på och världens bästa müsli (bär <3).
och ska snart börja fixa mig till en människa och sticka till bussen som ska föra mig till mora parken
där vi ska ha mässa för företaget idag, kan bli intressant jaoo.

fullspäckad dag med mässa och praktik mellan 8.00-17.00, jag tror jag kommer dö innan mörket faller in.


haha jag kan inte sluta skratta åt min fjong i håret på denna bild, och att det ser ut som att jag har en glugg som en feting stor gör ju inte saken bättre haha


Cissela
PUBLICERAT: 2011-02-03, 11:19:59 | URL: http://recklessnight.blogg.se/

Vad är det för kalas? :) Anders är sjuk och jag går på smärtstillande, så vet inte om de går. Får se hur Anders mår imorgon och sen kommer jag upp runt tio. Men vi får höras på sms imorgon. :)<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: