2011-07-06
 12:09:36

nostalgimani

exakt så här roligt har jag just nu

Ditt utseende:

Hårfärg? Svart
Skostorlek? 37-38
Ålder? 19

Kärlek:

Har du kille/tjej just nu? nej!
Gillar du någon? nej
Vem? skulle vara mig själv då! 
Vad har du på dig? extremt enorm sovtröja, trosor och fluffstrumpor med ögon på... riktigt sexigt
Hur ser dina trosor ut? röda
Har du någon BH? nej
Hur ser den ut just nu? -
Hur beskriver du en pluggis? en smart sak som pluggar överdriver mycket och är genomseriös jämt
Har du bytt stil någon gång? har man väl
Vem är din förebild? nja det är väl olika

Bad days:

Har du varit full? - jo
Har du gjort något olagligt? hoaheihio
Har du slagit någon ner till marken? nej men man har väl velat

Yes/No:

Är du allergisk mot något? MH! jävla kiss-pollen och bajs-hästar
Tror du på gud? jag varken tror eller tror inte
Har du en bästis? ja!
Är du vegitarian? nej skulle aldrig kunna klara mig utan kött
Är du olydig? mh, riktigt naughty naughty... nej men vilken fråga xd
Har du vart med om ett stort gräl? har man väl

Antingen elr:

mjölk / saft? beror på vad jag är sugen på, just nu vill jag ha iskall mjölk
ibumetin / alvedon? alvedon
katt / hund? hund och katt, kan liksom inte välja
Pinsamt? extremt



Fem frågor om förhållanden:

är du singel? - japp
tror du på kärlek vid första ögonkastet? - nja, alltså inte direkt sådär PANG liksom
kärlek eller sex? alltså, just nu säger jag sex isåfall då jag inte är kär eller gillar någon
har du varit kär i någon? - ja
finns det någon för dig just nu? - nej

Tio frågor om dig själv:

när fyller du år? - 21 februari
några utsmyckningar på din kropp, isf var? - sex hål i öronen och en i naveln, och en tatuering på vänster armen kommer snart att smycka min kropp
vad har du på dig just nu? - men bö?
vilken årstid är bäst? - sommar
hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - sova ut, vakna av solen, ut och springa en sväng och sen lägga sig på altanen och soooola
vad tycker du mest om hos dig själv?- ögonen
vad är du bra på? - att dricka öl, nej men jag vet inte xd
vem älskar du mest på denna jorden? - familjen och mina vänner
sover du hellre själv än tillsammans med någon? - har fastnat för att sova själv, slippa att någon tar täcket eller ens favoritkudde.. och jag kan fläka ut mig i hela sängen om jag vill utan gnäll! :D

10 frågor om dina vänner:

vem är din allra bästa vän? - sanna
vem vet allt om dig? - jag
vem är den roligaste av dina vänner? - sanna och danni-panani
vem är mest partyprisse? haha sanna
vem är den du helst har filmkväll med? - sanna, eller sarah för vi vill alltid se lika filmgenre :d
vem av dina vänner är mest "evil" ? - satan
du ska träffa en kille/tjej du tycker om, vem tar du med dig? - mig själv kanske?

10 Frågor om din familj

vem står dig närmast? alla
har du bra kontakt med båda dina föräldrar? -
vem är farligast i din familj? - dio såklart
vem ser roligast ut i din familj? - min broder när han nyss duschat och blåst håret hahaha
vem är coolast? - men behöver jag ens svara på den frågan?
har ni något husdjur? - ja
vem har du mest gemensamt med? - broder
vem står för underhållningen? - dio
vem sover du oftast med? - ingen
roligaste kvällen med familjemedlem ? ja, det minns man efter 19 år....

10 frågor om idag

vad har du gjort? - vaknat och käkat frulle
har du varit glad idag? - ja
har du varit ledsen idag? - nej
har du gjort något bra idag? - gjort super-awesome te
vad ska du göra nu? - fixa till mig och åka på retroloppis med mina super-flickor
har du gjort något dåligt idag? - började nysa som ett as och blev allergisk bara för att jag inte kunde låta bli den där jävla poren på näsan...
vad har du ätit idag? - två äggmackor
har du duschat idag? - nej
är du trött nu? - nej!
vad händer imorgon? - det vet jag inte än!

SKOLAN

Går du i skolan? - nej, tog studenten för en månad sen
Har du varit i skolan idag? - ne

ANNAT

Hur mår du just nu? - great
Har du mer än 2 bh:ar/toppar? - ja, vill inte ens veta hur många jag har!
Har du piercat dig? - öronen och naveln, testade läppen en gång också men det var inget för mig

TELEFON/MOBIL

Vem ringde du senast? - grannas tydligen, men det måste ha blivit i fickan eftersom jag inte har minne av att prata med honom xd
Vem ringde dig senast? - minns inte, någon på p&l, ingen har ringt mig sen jag bytte tillbaka till mig vanliga lur
Vem sms:a till dig senast? - sanna
Vem sms:a du till senast? - sanna

ÖVRIGT

Är du hungrig just nu? ne
Vad är klockan nu? 11.55
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? facebook, grooveshark och blogg.se

FAMILJ

Hur länge sen var det du träffa din morsa? fyra och ett halvt år sen ungefär
Hur länge sen var det du träffa din farsa ? - 5 minuter sen
SPORT

Går du på någon sport?, ne
I så fall, vilken/vilka? - gick på fotboll när jag var åtta haha
Trivs du med den sporten? - ja då kanske jag gjorde det
Tycker du att den sporten är rolig? - tyckte jag säkert
Gör den sporten dig glad när du håller på med den? - judå

ÖVRIGT

Gillar du punk ? - ja det gör jag!
Har du sminkat dig idag? nej men lär väl
Isåfall, vad för smink ? - bajs
Vad har du på dig för trosor just nu? vanliga som är för små
Hur ser dem ut? - röda
Vad har du för bh på dig just nu? - men ingen fortfarande
Hur ser den ut? - bajs



MUSIK

Lyssnar du på musik just nu ? - ja
I så fall, vilken låt för tillfället ? - knarkdiligensen med mimikry

Vad gillar du för musik? - har blivit väldigt öppen för musik så jag lyssnar på det mesta faktiskt men det är cäl rocken som är den mest dominerande genren

KLÄDER

Har du fler än 4 linnen? - ja skojar inte.
Har du fler än 3 jeans? - ja
Har du fler än 5 tröjor? - ja
Har du någon märkesväska? - en fake gucci, räknas det?
Har du björnborg-trosor? - nej
Har du en vit bh/topp? - ja
Har du en svart bh/topp? - ja
Har du märkesjeans? - ja
Har du märkeströja? nej det tror jag då inte

SMINK OCH HÅR

Använder du mascara? - ja
Använder du Wax? - nej blä
Använder du ögonskugga? - ja
Använder du kajal? - ja
Använder du hårspray? ja
Använder du volymspray? - ja
Använder du mousse? - ja
Använder du deodorant? - ja 
Använder du skiinspray? - nej
Använder du parfym? - ja 
Använder du ögonfransböjare? - nej det behövs inte
Använder du läppglans/läppstift? - ja
Använder du brunkräm? - foundation
Använder du rouge? - ja
Uppsatt hår eller hängande? olika
Duschar du varje dag? nja det beror på vad jag ska göra
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? - självklart...

KÄRLEK 

Är du kär just nu? - ne
Har du kysst någon idag? - nej
Har du ett förhållande? nej
När går gränsen vid otrohet? - puss typ
Har du sagt till en person att du var kär i henne/honom när du inte varit det? - nej
Är du romantisk? beror helt på
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? - nej det har jag inte, inte vad jag vet haha
Är du svårflörtad? - njaej det är jag nog inte
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? - ja.
Har du nångång slagit någon du tyckt om? -  ja
Har du lekt med någons känslor? ja det har jag nog
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - singel
Har du varit tillsammans med två samtidigt? - haha nej det räcker väl med en xd
Är du en bra pojk/flickvän - har ingen!
När fick du din första kyss ? - hm, när jag gick i femman eller sexan tror jag haha
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? - 20-30 någonting, inte vet väl jag
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? - nej
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? - aldrig
Har du mest blivit dumpad eller dumpat? - dumpat
Vad gillar du för stil på tjejen/killen? - alltså först så gillar man ju utseendestilen men sen blir det väl mer personligheten liksom



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: