2011-07-26
 17:27:22

white blank page

VEM

Vem är i rummet med dig? ingen alls
Vem fick du senaste sms av? meli-bus
Vem tänker du på nu? meli eftersom jag tänkte på smset
Vem pratade du senast i telefon med? danniboy
Vems hus var du senast i? mitt eger
Vem önskar du var med dig nu? en massör som kunde massera min onda rygg
Vem är din favoritsläkting? alltså, det är en för svår fråga! det går inte att kategorisera släktingar som favoriter för mig, gillar alla!

VAR

Var är din mobiltelefon? hemskt nära
Var handlar du mest? willys och hm typ
Var fick du tag på tröjan du har på dig? på ebay
Var åkte du senast bil? hem

VAD

Vad åt du senast? frukost
Vad drack du senast? oboy!!!!! <3
Vad är det för färg på dina byxor? svart
Vad är den närmaste saken som är blå? en bodylotion
Vad har du på fötterna? ett par svarta strumpor
Vad är din favorit färg? typ.. svart, blå, lila och röd
Vilken film såg du senast? varg veum som gick på tv.. bittre blomster tror jag den hette
Vad hör du just nu? iron maiden

HAR DU NÅGONSIN

Sovit i någon annans säng? nej, varför i hela friden skulle jag göra det!??!?!?!?
Hånglat på en bio? haha ja det har väl hänt, men inte på senaste! tycker det känns för puttinuttislibbigt att hångla när det sitter massa okända folk runt en och försöker kolla på film xd
Hånglat i skogen? ohja
Tyckt att din kusin är het? haha alltså
Sovit naken? ja
Kört över hastighetengränsen? ja, min prioritet är inte hastigheten när jag övningskör, fokuserar allt för mycket på att växla, koppla och hålla mig på vägen haha
Målat om ditt rum? ja
Dansat framför en spegel? haha ja
Fått hicka? nae, aldrig......
Dumpat någon? japp
Stulit pengar från en kompis? nej det är inte okej
Hoppat i en bil med folk du just har träffat? haha ah, det har väl hänt under intag av alkohol
Varit i slagsmål? nae
Smugit ur ditt hus? haha ja
Haft känslor för någon som inte känt desamma? haha ja det har väl hänt, men mest när jag var liten... nu brukar jag få som jag vill hehehiehiehee
Hånglat med en främling? vem har inte?
Älskar eller saknar någon nu? mina vänner är bäst



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: