2011-06-14
 10:00:09

roll me over and turn me around

allting som har haft med studenten har varit helt underbart kul!
har inte dirket prioriterat att uppdatera när jag har haft massvis med öl att dricka och massa roligheter att göra haha!
men nu efter två veckors ölande så är det fan dags att bli av med det som jag anar till en liten ölmage, inte okej!
så nu blir det träning, träning, träning och träning tills jag ser bra ut igen haha.

är uppe med tuppen idag för att åka till skolan och kopiera mina betyg så jag kan skicka in de till folkhögskolan
och sen ska vi ner på stan och kika, jag behöver nya underkläder (eller det behöver jag inte alls, men allt för länge sedan jag köpte nu....hållt mig för länge...) och nagellack!!!!


student-lisa och student-meli!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: