2011-03-09
 19:42:17

i'm standind for the first time, shoting, wöhöwöw

sitter här och är supersexig med hårfärg inkletat på skallen (välbehövligt då min utväxt började likna ett helvete).
försöker komma fram till vad jag ska vara på jonathans student-skiva, har en idé men är inte riktigt säker.
man ska alltså komma som en låt och det är GANSKA svårt då det finns typ 100 biljoner låtar.


fett konstigt ljus, ser skitäckligt ut! det är inte äckligt, bara min webbis som är knäppis haha.
nu ska jag kleta i resten och vika tvätt för att sedan vara tvungen att läsa huckelberry finn på engelskan, den gamla versionen av boken då alltså, det skulle ju kunna vara trevligt om man nu kunde gammel-engelska men sådant är icke fallet nu.

min lille Dio ligger och muttrar bredvid mig, undrar vad han muttrar om haha?

hejs-svejs



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: