2011-03-22
 17:21:13

the answer is blowing in the wind

Jag vill – att desperate housewives börjar nu
jag har
–  ett otroligt chokladsug
min senaste kyss
– var igår
jag lyssnar mycket på
– spotify
jag funderar på
– allt och ingenting

jag pratar – när jag känner för det
jag gillar inte – att det fortfarande är långt till sommar, student och peace and love

jag avskyr när folk snackar – lögner och skit
kärlek är – jonathan
jag gillarför mycket för min plånboks bästa

jag är förälskad i – jonathan
sist jag grät var – jadu, om man nu mindes det
min mobiltelefon är – bredvid mig
när jag vaknar på morgonen – kastar jag mig snabbt på snoozen
innan jag går och lägger mig – kollar jag på serier eller läser (eller en kombo)

just nu tänker jag på
– muffins
ikväll ska jag – dricka te och kolla på desperate housewives
imorgon kommer jag – vara i skolan och sedan övningsköra
jag hoppas – på körkort till sommaren
jag vill verkligen – att körkortet kan ta sig själv åt mig



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: