2011-05-03
 18:34:28

dazed and confused

kom nyss hem från gymmet och jävlar vad jag körde på mage och armar idag.
kommer troligen vara helt död imorgonbitti, men jävlar vad skönt det var alltså.

vädret lär ju vara allvarligt bipolär eller någonting likande, det har varit snö, sol och hagel idag.
börjar klockan åtta imorrn med engelska och sen slutar jag, lätt värt.
blir hel-dag på stan med sanna&malin då, eller hur brudar?
sen ska jag försöka se om pappa vill ut och övningsköra lite med mig, stackaren är sjukis.


detta skulla vara bra gutt nu alltså! festival och öl.


Cecilija
PUBLICERAT: 2011-05-03, 19:39:27 | URL: http://quandong.blogg.se/

Ja, men absolut. Anders kommer ju som sagt den 19e så jag kan ju höra med honom om han inte kan ta med de då han åker hem igen eller om du pratar med honom om de :) Eller så tar vi de den 5 Juni för då åker vi bil till Mora :) <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: