2011-05-23
 20:25:58

the eternal fire

Namn: Lisa Kolbe
Piercingar: naveln och sex stycken i öronen, ska snart fylla på med en sjunde i tragus tänkte jag.
Tatueringar: nepp, har tid för min första sittning i juli :D
Längd: 167,5
Skostorlek: 37/38
Hårfärg: SVART
Fräknar: näe, det kan komma litelite på sommaren
Motto: hakuna matata?

Kär? nej
Önskar du att du bodde någon annanstans? ibland så väldigt mycket ja!
Tycker du att du är attraktiv? haha inte nu efter att ha tränat sig alldeles svettig och jävlig.
Dricker du? ja det gör jag
Vilket schampo använder du? olika varje gång.
Vilken parfym använder du? pink sugar, mne den är snart slut :<
Vad är du rädd för? spindlar!!!!
Gillar du att tvätta?  nej det gör jag inte, men kläderna tvättar tyvärr inte sig själva :<
Gillar du berg- och dalbanor? ja det gör jag faktiskt, trots min otroliga höjdskräck :D

Senaste…
Filmen du hyrde?
eeehm, alltså det var så sjukt länge sen jag hyrde film... men kan ha varit "the messenger" med sanna och danni för hundra år sedan!
Filmen du köpte? dirty dancing för typ två år sedan
Låten du hörde: the fallen angel med iron maiden
Låten du laddade ner?  ehmmm, jag laddar mest ner albumvis så det vet jag ikke
Personen du ringde? meli-peli tydligen!
Personen som ringde dig? annika!
TV-program du såg? desperate housewives!
Person du tänkte på? meli peli eftersom hon kom på frågan innan :D

Favorit…
Låt:
ehm, jag har väldigt många favoriter så det är svårt att säga :d
Sak att göra: sola, bada, kalasa, äta! så mycket!
Sport: dricka öl
Dryck: coca cola eller bärtz
Kläder: mina rosa pyjamas byxor är awesome
Film: dirty dancing, lätt
Bil: ford mustang eller pontiac firebird! och dodge challengers...
Serie: truee blood, desperate housewives och skins

Har du någonsin…
Gråtit över en pojke?
japp!
Gråtit över en flicka? alltså inte på det kärleks-sättet
Ljugit för någon?
jo
Varit i slagsmål? nej men det har varit nära haha
Blivit arresterad?
Träffat någon från internet IRL? ja!

Antal…
Gånger du varit kär?
orka räkna liksom, om alla barndoms romanser ska med blir det en del haha :D
Gånger ditt hjärta brustit? ja det vet jag inte heller :d
Hjärtan brustet på grund av dig? eheihehieie en del
Tjejer du kysst? alltså, jag har väl i princip strulat med alla mina tjej-polare på fyllan men aldrig med känslor inblandade liksom xd
Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? ja, det är en del :d
Gånger ditt namn varit med i tidningen? ehm, det vet jag faktiskt inte :d

Senaste…
Boken du läste?
håller på med femte boken ur true blood serien nu! definitley dead
Personen du fick e-mail av? tradera
Personen du fick brev av? HM!
Personen du fick sms av? meli-peli som meddelade att hon bangade på träningen :x
Gången hela din familj åt middag tillsammans? i fredags tror jag att det var, eller i lördags kanske..
Saken du köpte? jeffrey campbells everest black
Vad har du gjort idag? ätit glass, tränat, shoppat typ :d
Brukar du svära mycket? haha ja det gör jag :(
När stiger du upp på morgonen? det beror helt på vad jag har att göra och vilken veckodag det är.. och självklart mitt humlr
Vad har du på dig? mjukisbyxor, trosor, strumpor och trasigt linne haha!
Vad ska du göra ikväll? duscha och plugga!!! så jävla roligt liv just nu!
Vad är du allergisk mot?. hästar och pollen!
Var har du ont? i mina fötter efter gårdagens helvetes promenad med kängorna from hell
Använder du hårspray? ja nästan daglien! (förlåt håret)
Kan du stå på händer? nja alltså... jag ramlar bara baklänges och slår i ryggen med sådan duns att jag tappar andan och tror att jag ska dö så jag har slutat försöka
Håkan Hellström eller The Ark? dunnooo
Salt eller socker? just nu skulle jag säga salt men det skiftar liksom :d
Gillar du ketchup? ja det gör jag, men inte till allt :d inte till mycket alls faktsikt
Är du glad nu? ja det är jag :d
Var du glad igår? alltså, jag var ganska bakis och seg så njaaa
Vad dansar du till? allting som låter!
Stockholm är… ? troigen ett ställe jag kommer att studera till make-up artist i framtiden
Göteborg är… ? mitt barndomshem och sveriges finaste och mest underbara stad!
Kan du sjunga? ALLTSÅ! i duschen låter min kraxande sångröst helt amazing så jag brukar hålla mig till att sjunga därinne för att inte bli besviken när jag kommer ut heiheie
Spaghetti eller makaroner? beror på vad jag ska ha till :d
Land du vill besöka? USA, kina, japan.... hela världen faktiskt!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: