2011-05-19
 21:09:59

tidsfördriv

Åtta saker om dig själv:
1. Är du singel? Jajamänsan!
2. Är du lycklig? ja det är jag sannerligen!
3. Är du uttråkad? ja, allt för att slippa samhällsplugget
4. Är du ledsen? nej det är jag inte
5. Är du italienare? nepp
6. Är du cool? jag är awesome
7. Är du från Irland?
8. Är dina föräldrar fortfarande gifta? de var aldrig gifta

Åtta saker om ditt kärleksliv:
1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? nja alltså, jag tror att man får stort intresse för någon efter ett ögonkast men kärlek sker nog inte förrän efter några stycken haha
2. Har du någon gång blivit sårad? ja det har jag
3. Har du någonsin tänkt på samma tjej/kille flera gånger under samma natt? ja det har man väl
4. Har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne/honom? jao
5. Har du kysst någon under dom två senaste veckorna? japp
6. Har du haft en hemlig beundrare? eftersom det isåfall var en hemlig beundrare så har jag faktiskt inte en aning :d
7. Är du kär? nej :d
8. Vill du gifta dig då du blir stor? det får framtiden visa

Två alternativ:
1. Bilddagboken eller Lunarstorm? BDB!
2. Hår eller ögon? ögonögonögonögon
3. Katter eller hundar? min lille dio är bäst i världen (han är hund), men älskar katter också sjukligt mycket!
4. Några få bästa vänner eller jätte många "vanliga" kompisar? få bästa vänner!
5. Coca cola eller pepsi? coca cola såklart, men ibland får jag ett enormt sug efter pepsi
6. Utekväll eller en romantisk hemmakväll? utekväll eftersom jag inte har någon att spendera romantiska hemmakvällar med! (om det inte gäller mina töser då!)
7. Pengar eller lycka? lycka (pengar)
8. Dag eller natt? det beror på vad som händer liksom
9. Msn eller mobil? telefoneeen

Tio "Har du någonsin":
1. Blivit påkommen då du har försökt smita hemifrån? japp, jag rymde hemifrån för jag inte fick någonting (jag lade mig i diket bredvid huset så allt för långt kom jag inte, jag var sex för att tillägga)
2. Brutit något? nej! inte ens stukat någonting (peppar peppar ta i trä)
3. Gjort något du ångrar? ja, alla har väl gjort någonting man ångrar i livet? ingen är perfekt liksom
4. Hoppat bungee jump? nej fy och helvete! är snorigt höjdrädd
5. Ljugit för någon som du tycker om? japp
6. Ätit en hel tårta? kanske en hel glasstårta om det räknas?
7. Gjort bort dig offentligt? ja
8. Velat bli tillsammans med ditt ex igen? ja alltså man har väl fått små återfall liksom
9. Gråtit då ett husdjur dött? som en liten gris
10. Velat försvinna? japp, långt långt långt bort

Senaste
1. Telefonsamtalet du gjorde: sanna, men hon svarade inte (unusual)
2. Telefonsamtalet du fick: gruddan
3. Personen du var med: sanna, sarah och malin!
4. Roligaste grejen som har hänt: ja alltså det har hänt väldigt mycket skoj idag så
5. Personen du smsa: sanna!
6.Personen du tänkte på: sanna eftersom jag nyss skrev hennes namn
7. Skrev till på myspace: har ingen sådan
8. Du kommenterade: gruddans facebook uppdatering
9. Tillbringade natten med: alltså hur ska man tolka den frågan? men liksom, jag sov ju själv inatt så.
10. Du kramade: meli-mysen!


Intensive Cravings
PUBLICERAT: 2011-05-20, 14:50:03 | URL: http://intensivecravings.blogg.se/

Yes dem gäller för erbjudandet för nedsatt pris! :) Skriv i din beställning hur långa du vill ha dem så ska jag se vad jag kan hitta! :)

Kram Madde



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: