2011-11-11
 20:29:01

:*

i väntan på sanna rask...


99 saker du inte visste om mig

1. Namn? Lisa
2. Ålder? 19
3. Vart bor du? Mora
4. Bor tillsammans med? min pöjk
5. Flickvän/Pojkvän? aaahru
6. Färg på ditt hus? ljus tegel
7. När är du född? 21 februari
8. Klass? sömnadsprofilen på folkhögskolan
9. Vilket år tar du studenten? tog den i somras
10. Något jobb? nej går i skolan så
11. När ska du sova ikväll? efter jag fetto-myst med sanna och duschat skulle jag kunna tro
13. Duschat idag? nej inte än ikke, men soon
14. Kramat någon idag? japp
15. Pussat någon idag? ja!
16. Vad har du ätit? tusen mat i skolan
17. Dagens klädsel? urtvättade svarta jeans och en grå tröja! så jävla partykläder så det finns inte
18. Dagens smink? det vanliga, foundation, concealer, puder, ögonbrynspenna, eyeliner och mascara!
19. Dagens sötnos? missan som fått kattmynta och är tokig <3
20. Dagens roligaste? det var någonting skoj som hände, men it has slipped my mind :<
21. Har du många vänner? jag är ordentligt nöjd med mina gosvänner jag har :)
22. Hur många har du kysst? alltså, jag har liksom tappat bort min anteckningsbok där jag skriver upp sådana intressanta och minnesvärda stunder!! har tillochmed en speciell sidorna för paddorna som inte blev prinsar oavsett kyss eller inte... (hemskt oseriös, jag har inte en blekaste)
23. Vem kramade du senast? anders stjärt
24. Vem pussade du senast? anders stjärt
25. Hur många har varit otrogna med dig? det har jag ingen aning om faktiskt
28. vem pratade du med senast i telefonen? min pöjk tror jag, annars sannannas
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? är hos mormor och morfar och ska snart skjussa mamma sen kan jag hänga med dig :) från tasken

30. Favoritfilm? dirty dancing och titanic är svårslagna favoriter
32. Låt? finns tuuuusen
33. Mat? tacos och tacogratäng
34. Dryck? coca cola, cider och bärsl
37. Stad? göteborg
38. Land? sverige
39. Ämne i skolan? modeteckningen
40. År? 2008 var ett mycket bra och minnesvärt år!

SENASTE:
41. Personen du tänkte på? malin av någon anledning, känn dig speciell nu ärtan!
42. Personen du kysste? min pöjk
43. Gången du spydde? förrgår
44. Gången du grät?  idag
45. Pizzan du åt? lär väl vart nån helg sen
46. Gången du var i göteborg? somras
48. Gången du var full? lördags
49. Gången du hade sex? onsdags kasnke, vet inte, kan vart förra veckan också. ingen koll på nått känns det som
50. Personen som såg dig gråta? min pojk

ANTINGEN ELLER:
51. Svart eller vitt? svart
52. Hund eller katt? kissekatten
53. Ute och festa eller hemma och mysa? just idag är jag supersugen på en myskväll med min fina sanna
54. Tv-spel eller datorspel? beror helt på vilken spel det är... mmmm
55. Singel eller upptagen? upptagen
56. Snuttis, Bdb eller playahead? snuttis <3
58. Ragga eller bli uppraggad? uppraggad såklart, orka anstränga sig liksom
59. Big brother eller paradise hotel? pest eller kolera?
60. Svart hår eller blont? blondt var ju faktiskt finfint men ett väldigt avslutat kapitel i mitt liv så svart
61. Bruna ögon eller blåa? blå
62. Choklad eller lakrits? choklad <3
63. Göteborg eller stockholm? göteborg
64. Högerhänt eller vänsterhänt? högerhänt
65. Coca cola eller fanta? coca cola i vanliga fall och fanta när jag är monster-bakis
66. Pizza eller kebab? KEBAB
67. Djurgården eller Hammarby? - har ingen koll så
68. Älska eller älskas? att älska någon som inte känner samma sak tillbaka är det jobbigaste som finns så om det ska vara något av det där alternativen så duger det inte förrän de är tillsammans
69. Leva eller dö? leva såklart!

ANTAL:
70. Personer du älskar? ja det är ju lätt att säga rakt av?
71. Personer du hatar? hat är ett så starkt ord så jag tror inte det finns någon som jag skulle kunna säga att jag hatar
72. Personer som sagt jag älskar dig? står också uppskrivet i min intressanta-fakta bok är borta.....
73. Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? jadu, bra fråga det där!
74. Glassar du ätit på en dag? kan inte ens räkna till så mycket tror jag
75. Festivaler du varit på? orka räkna, men en hel del
76. Gånger du haft minnesluckor? vadå?
77. Piercingar har du? 7 st
78. Personer du saknar just nu? min man
79. Gånger ditt hjärta brustit? vet inte, finns bara en gång som jag minns riktigt ordentligt.
80. Vad ska du göra i morgon? gå på min kusins bröloppsfest

VEM/VAD:
81. Ska du träffa imorgon? släkten
82. Sjöng du senast för? sanna task
83. Hade du senast en msnkonversation med? minns inte, har inte loggat in på msn på tusen år tror ja
84. Spelade du tv-spel med senast? hos solli, så troligen solli eller någon annan som varit där medans
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? sanna eller min pojk
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? vet inte, finns några kandidater men det är ingenting jag skriver upp här såklart, man vet aldrig vilka som läser ;)
87. Förtjänar att dö? ingen
89. Vill du sova brevid inatt? min fina pojkvän
90. Gör dig glad? chips, ostsnacks och cola
91. Gör dig ledsen? att det snart är vinter på riktigt
92. Vad vill du helst göra nu? dricka coca cola och röka
93. Önskar du att du slapp göra? städa
94. Vill du ha nu? en stor fet påse chips
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? pengar och fina presenter
96. Längtar du till? sommaren
97. Tycker du om dina betyg? ja, är faktiskt grymt nöjd över dem
98. Ångrar du något i ditt liv? ja det gör jag
99. Är det bästa som har hänt dig? finns mycket, som mina fina vänner och min fina pojkvän!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: