2011-09-06
 18:38:14

how can we sleep while our beds are burning?

tvättmaskinen är seg, jag vill iväg, skynda dig maskin-jefel.

första veckorna på folkis har bestått av prat, prat, information, prat och information.
har äntligen börjat komma igång ordentligt med lektionerna denna vecka och hoppas på att jag
kommer trivas med alla lektioner jag valt då schemaupplägget som är awesomeness kommer fucka
ur totalt om jag gör minsta justering på det, bara att bita ihop antar jag isåfall.

städade min väska idag, jag är otrolig på att samla på mig skit.
trasiga solbrillor, sjutusen tampongpaket, tomma tuggummipaket, tobak i tonvikt, trasiga pennor och kvitton är vad jag släpat omkring på i ungefär ett halvår, härligt.
men inte nu längre inte!

vill färga mitt hår, svart tulpan tack?


typ



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: