2012-02-16
 17:55:25

#

måste döda min internet abstinens innan jag ska plugga...


Vad heter ni? Lisa och Anders
Hur träffades ni? det var nog 06-07 någongång, hade gemensamma vänner men vi började inte prata med varandra riktigt förrän 07 iallafall.
Är ni förlovade? nej
Bor ni ihop? ja det gör vi!
Har ni barn? nej!!
Har båda körkort? japp
Isåfall, vem kör bäst? jag såklart!? hehehahei
Kommer du ihåg er första kyss? ja det gör jag
Vem sa "Jag älskar dig" först? han
Vem är äldst? han är två år äldre än mig
Vilka stjärntecken är ni? fisk och skytt
Vem fyller först på året? jag
Vem är längst? anders
Vem sjunger bäst? haha alltså ingen av oss sjunger bra.. men när jag står i duschen är jag awesome så jag måste väl säga jag då
Håller ni varandra i handen på stan? händer inte ofta men ibland så!
Kände ni varandra innan ni blev ihop? ja lååååångt innan! han är och har varit min bästa killkompis sedan flera långa år tillbaka
Blev du kär vid första ögonkastet? nej
Har ni någon speciell låt? nej det har vi nog inte, men myslåtar som man tänker lite extra på personen finns väl.. men ingen som jag kan komma på just nu
Har ni varit utomlands tillammans? nej
Vilket är ert bästa minne? finns väldigt många fina minnen
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? olika, för det mesta är vi med kompisar eller ligger hemma och chillar med film och cola i tusentals liter
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? inte jämt men 95% av gångerna.
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? nej absolut inte, båda bodde ju i mora. jag i noret och han i färnäs.
Blir du lätt svartsjuk? jag har mina perioder men jag har börjat träna på att sluta bitcha runt med min hjärna.
Brukar ni bråka? händer väl, men mest småbråk som går över lika fort
Ringer eller SMS:ar ni mest? smsar
Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel? armarna <3 har alltid älskat hans armar, så grymt snygga.
Brukar nån av er prata i sömnen? hahahaha ja om han gör!!
Hur länge har ni varit tillsammans? sen i somras så det är väl 7 månader kanske?





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: