2012-01-11
 19:51:30

BAM!

alltså jag har så mycket jag vill pyssla och göra men har inga material till det hemma...
saknar min symaskin så mycket just nu! vill klippa, klistra, sy och ha mig enda tills mina
fingrar börjar blöda (typ).
är faktiskt otroligt taggad på heldag med sömnad imorgon vilket jag inte brukar vara då
det är sjukt segt att vänta på hjälp 75% av lektionen, men nu har jag massa kläder jag
ska sy om och trixa med så då har jag någonting skoj att underhålla mig med medans
jag väntar på hjälp!
(ska dock ha mönsterkonstruktion på morgonen så hoppas verkligen inte att hela lektionen
går åt till att måla liv-mönster i skala 1:4 hela dagen för då orkar jag inte....)


photoshop lek är alltid kul.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: