2012-03-01
 12:19:22

she'll never let you down, she'll never fool around

Vilken tid är din väckarklocka inställd på: ingenting just nu då jag har lov <3
Var köper du dina matvaror ifrån: maxi eller willys
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden: jag tar mer bilder än blir med på dem, eller iallafall på den tiden när jag faktiskt alltid kom ihåg att ta med mig kameran ut
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa: en lägenhet någonstans i världen, och alla kläder/skor/accesoarer som jag någonsin velat äga! och en shoppingtur med mina vänner.
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan: dunnno
Vad åt du till middag senast: flygande jacob!
Tittade du på tecknat när du var liten: cartoon network var mitt liv när jag var mindre
När flög du senast: våren 09
vad har du för mobil: xperia mini pro
Pratar du några andra språk: svenska och engelska är de enda språket jag lärt mig, försökte mig på spanska en gång i tiden men det gick sig inte.
Vad har du med dig in på bion: cola och popcorn är obligatoriskt! och sällskap såklart
Vad har du för väder: superfint med sol och allt... vilket gör att jag får dåligt samvete som ligger inne med datorn, men what to do om jag är sjuk och måste bli frisk tills imorgon....
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet: bild
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera: 8 tror jag, har inte ägnat så mycket tankar till det där faktiskt... känns som jag är lika trött hur mycket/lite jag sover ändå

Är dina dagar fullbokade och stressiga: nej inte just nu! och det är så underbart.
Hur gammal blir du nästa födelsedag: 21
Hur många piercingar har du: naveln och i öronen (sen har jag tryckt i en ring i läppen över en dag när jag var yngre men det räknas liksom inte direkt)
Tycker du om att krama folk: mysigt mysigt!
Äger du en systemkamera: nope, men funderar på att införskaffa en.
Tre saker du alltid har med dig: mobil, plånbok och tuggummi

Hur bor du: tegelhus i färnäs med min goding
Brukar du komma i tid: ja det brukar jag, men ibland händer det att det spricker..
Hur lång är du: 1,67
Vad jobbar du med/pluggar du: på gymnasiet pluggade jag handels/turism och nu går jag sömnadslinjen på folkhögskolan
Vad har du på dig just nu: morgonrocken
Vilket är ditt senaste inköp: bensin
Var fick du dina senaste pengar ifrån: csn
Har du sovit i din egen säng inatt: jaaa
Vem snackade du med senast: min grabb
Intressen: musik, kläder och kömpisar
Senaste person du kramade: min pojk

Vilken låt lyssnade du senast på: dunnoooo



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: